Bij een effectieve landingspagina zijn ontwerp en inhoud optimaal op elkaar afgestemd. Het is belangrijk dat het ontwerp goed in elkaar zit zodat de knoppen, beelden en tekst op de juiste plek staan voor je bezoeker. De teksten op je landingspagina zijn overtuigend en geschreven voor Google en je bezoeker.
Naast overtuigende teksten voor je bezoeker, moeten de teksten op je landingspagina ook duidelijk zijn voor Google. Hiervoor is een zoekwoordenonderzoek nodig en een beeld van je doelgroep. Je bezoekers moeten in één oogopslag kunnen zien wat jij te bieden hebt. En of je voorziet in hun behoefte. Als je bij ons een landingspagina laat maken, zorgen wij er voor dat je teksten overtuigend zijn en voor conversie.
Om te kunnen zien of je pagina nog beter kan, maken wij gebruik van A/B testen. Hiermee kunnen we zien welke toepassing beter werkt. Deze testen tonen bijvoorbeeld aan welke kleur button effectiever is of welk beeld meer aanspreekt. Daarnaast meten we waar op de pagina de bezoeker zich bevindt. Of de bezoeker meer geneigd is om links boven in het scherm te kijken of in het midden. Ook zien we tot waar je bezoeker naar beneden scrollt. Met deze waardevolle informatie optimaliseren wij je pagina.
Als je bij ons een landingspagina laat maken, wordt je volledig ontzorgd. Wij zorgen voor een boost in je onderneming. Je pagina krijgt een mooi en doeltreffend ontwerp. De content die erop staat zet aan tot conversie en hoge resultaten in Google. Je hebt zelf de touwtjes in handen doordat je toegang krijgt tot het systeem. We meten je resultaten en optimaliseren je pagina zodat jij met een gerust hart kunt ondernemen
השאר תגובה
כתובת האמייל לא תפורסם, שדות חובה מסומנות ב *